Regulamente

www.medhoodie.pl

§ 1 Definiții

  1. Magazinonline - magazin online în domeniul www.medhoodie.pl, ale cărui drepturi sunt deținute de vânzător;
  2. Vânzător / Furnizor de servicii - Medhoodie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Varșovia pe strada Nakielska nr. 3, 01-106 Varșovia, înscrisă în Registrul național al instanțelor de judecată de către Tribunalul districtual pentru capitala Varșovia din Varșovia, divizia comercială Xiii a Registrului național al instanțelor de judecată sub numărul KRS: 0000887658, NIP: 5272951947, REGON: 38836593300000;
  3. Utilizator - o persoană fizică cu capacitate juridică deplină care utilizează Serviciile magazinului online;
  4. Înregistrare - procesul de creare a unui Cont de către Utilizator prin intermediul formularului de înregistrare;
  5. Serviciu - un serviciu furnizat electronic care implică trimiterea și primirea de date prin intermediul sistemelor publice de comunicații de date la cererea individuală a Utilizatorului, fără prezența fizică simultană a părților;
  6. Cont - o parte a Magazinului pe Internet atribuită Utilizatorului, prin intermediul căreia acesta poate efectua anumite acțiuni în cadrul Magazinului pe Internet;
  7. Cumpărător -persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică, având capacitate deplină de a efectua acte juridice, care utilizează Magazinul online;
  8. Consumator - o persoană fizică care încheie un contract în domeniul care nu are legătură directă cu activitatea sa economică sau profesională;
  9. Client Antreprenor cu drepturi de consumator (KPPUK)- o persoană fizică care încheie un contract în legătură directă cu activitatea sa profesională, atunci când conținutul contractului indică faptul că acesta nu este de natură profesională pentru el/ea, decurgând în special din obiectul activității sale profesionale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor Registrului central și a informațiilor privind activitatea profesională;
  10. Întreprinzător - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară în nume propriu o activitate comercială sau profesională și care efectuează o acțiune juridică direct legată de activitatea sa comercială sau profesională;
  11. Produse -bunuri oferite în Magazinul online de către Vânzător;
  12. Gift Card - un cod electronic care are o valoare monetară atribuită și care poate fi utilizat de titularul său pentru a face achiziții în Magazinul Online;
  13. Loyalty Club - un program de recompensare pentru clienții Magazinului Online, prin care Utilizatorii colectează puncte pentru achizițiile efectuate, care pot fi apoi schimbate cu coduri de reducere la cumpărături;
  14. Termeni și condiții - prezentul regulament.

§ 2 Dispoziții generale

  1. Acești Termeni și condiții de utilizare a Magazinului online www.medhoodie.pl definesc condițiile de furnizare a serviciilor electronice de către furnizorul de servicii în conformitate cu dispozițiile Legii din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice, inclusiv regulile de utilizare a Magazinului online, sfera de responsabilitate a furnizorului de servicii și principiile procedurii de reclamație, precum și reglementează aspectele legate de funcționarea Magazinului online (încheierea contractului, livrări, plăți, reclamații, retururi).
  2. Magazinul pe internet vinde produse prin intermediul internetului.
  3. În cazul în care utilizatorul nu acceptă dispozițiile regulilor și regulamentelor, acesta trebuie să înceteze imediat să utilizeze magazinul pe internet.
  4. Utilizatorul este obligat să citească Regulamentul înainte de a încheia un contract.
  5. Fiecare utilizator este obligat să respecte dispozițiile regulilor și regulamentelor.
  6. Regulamentele sunt puse gratuit la dispoziția utilizatorului prin intermediul magazinului online, într-o formă care face posibilă obținerea, reproducerea și înregistrarea conținutului regulamentelor.
  7. Utilizatorul poate contacta Vânzătorul la adresa:
    1. adresa sediului social: ul. Nakielska 3, 01-106 în Varșovia,
    2. adresa de e-mail: store@medhoodie.pl,
    3. număr de contact: 797 048 702.

§ 3 Reguli de utilizare a magazinului pe internet

  1. Utilizarea magazinului pe internet este posibilă cu condiția ca sistemul TIC utilizat de utilizator să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:
  1. computer sau dispozitiv mobil cu acces la internet,
  2. acces la e-mail,
  3. browser web Internet Explorer versiunea 11 sau mai recentă, FireFox versiunea 28.0 sau mai recentă, Chrome versiunea 32 sau mai recentă, Opera versiunea 12.17 sau mai recentă, Safari versiunea 1.1 sau mai recentă, activarea Cookie-urilor și JavaScript în browserul web.
  1. Utilizarea magazinului online înseamnă orice acțiune a utilizatorului care îl determină să ia cunoștință de conținutul din magazinul online.
  2. În special, Utilizatorul este obligat să:
  1. să nu furnizeze sau să nu transmită conținuturi interzise prin lege, de exemplu, conținuturi care promovează violența, sunt defăimătoare sau încalcă drepturile personale și alte drepturi ale terților,
  2. să utilizeze magazinul online într-un mod care să nu perturbe funcționarea acestuia, în special prin utilizarea de software sau dispozitive specifice, să nu întreprindă acțiuni precum: trimiterea sau introducerea în magazinul online de informații comerciale nesolicitate (spam),
  3. să utilizeze magazinul online într-un mod care să nu fie împovărător pentru alți clienți și pentru vânzător,
  4. să utilizeze orice conținut plasat în cadrul magazinului pe internet numai pentru uz personal,
  5. să utilizeze Magazinul pe internet într-un mod conform cu dispozițiile legislației în vigoare în Republica Polonă, cu dispozițiile Termenilor și condițiilor și cu principiile generale de utilizare a internetului.
  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a suspenda temporar funcționarea Magazinului pe internet din cauza, în special, a necesității de a repara sistemul.
  2. Informațiile și fotografiile plasate în Magazinul pe Internet pot fi protejate prin drepturi de autor. Este interzisă copierea și distribuirea acestora, utilizarea lor în scopuri comerciale sau plasarea lor pe alte site-uri fără acordul Vânzătorului. Toate produsele și denumirile menționate sunt utilizate numai în scopuri de identificare și pot fi mărci înregistrate ale proprietarilor respectivi.
  3. Utilizarea serviciilor furnizate electronic implică riscul ca sistemul informatic să fie infectat cu software nedorit, inclusiv software al cărui unic scop este de a provoca daune.

§ 4 Servicii

  1. Prin intermediul magazinului online, utilizatorul are acces la următoarele servicii:
    1. efectuarea de achiziții prin intermediul magazinului online (încheierea unui contract de vânzare la distanță),
    2. crearea unui Cont care permite salvarea istoricului comenzilor și modificarea datelor dvs,
    3. înscrierea la serviciul Newsletter,
  2. Vânzătorul face posibilă prin intermediul Magazinului online utilizarea serviciilor care sunt furnizate de Vânzător 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
  3. Serviciul de efectuare a achizițiilor este disponibil atât pentru persoanele care au un cont, cât și pentru cele care nu au un cont.
  4. Serviciul de menținere a unui Cont în Magazinul online este disponibil după înregistrare. Înregistrarea are loc prin completarea și acceptarea formularului de înregistrare pus la dispoziție în magazinul online. Contractul de furnizare a serviciului constând în menținerea unui Cont în Magazinul online se încheie pe o perioadă nedeterminată de la data primirii de către Utilizator a unui e-mail de confirmare a creării unui Cont și încetează în momentul trimiterii de către Client a unei cereri de eliminare a Contului.
  5. Clientul are posibilitatea de a primi informații comerciale din partea Vânzătorului sub formă de mesaje trimise la adresa de e-mail furnizată de Client (serviciul Newsletter). Pentru a face acest lucru, Clientul trebuie să își furnizeze numele și adresa de e-mail. Clientul poate revoca în orice moment consimțământul pentru trimiterea de informații comerciale în cadrul Newsletter-ului. Contractul privind serviciul Newsletter se încheie pe o perioadă nedeterminată de la data primirii de către Utilizator a unui e-mail de confirmare a abonării la Newsletter și a aprobării abonării de către Utilizator prin clic pe link-ul de confirmare și încetează în momentul în care Utilizatorul trimite o cerere de eliminare a adresei sale de e-mail din abonament. Clientul are opțiunea de a se dezabona de la serviciu făcând clic pe butonul care este inclus în fiecare e-mail trimis ca parte a acestui serviciu. Pentru informații detaliate privind serviciul Newsletter, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile serviciului Newsletter.

§ 5 Încheierea contractului de vânzare

  1. Prin contractul de vânzare, vânzătorul se angajează să transfere dreptul de proprietate asupra produselor care fac obiectul comenzii către cumpărător și să le livreze cumpărătorului, iar cumpărătorul se angajează să ridice produsele care fac obiectul comenzii și să plătească prețul către vânzător.
  2. Contractul de vânzare este încheiat în limba poloneză, cu un conținut conform cu Termenii și condițiile.
  3. Pentru a efectua achiziții, trebuie completat un formular de achiziție. Furnizarea datelor personale în formular este necesară pentru încheierea și executarea contractului de vânzare. Pentru a plasa o comandă, este necesar să selectați Produsul atât în ceea ce privește tipul, culoarea, cât și cantitatea. Fiecare dintre Produsele selectate trebuie adăugat în coșul de cumpărături utilizând butonul corespunzător. După finalizarea întregii comenzi, Cumpărătorul trebuie să meargă la coș și să continue procesul de comandă. În etapele următoare, Cumpărătorul selectează metodele de livrare a Produselor și metodele de plată. În etapa finală, Cumpărătorul este informat cu privire la valoarea totală a Produselor selectate și a costurilor de livrare și că comanda a fost plasată cu obligația de plată.
  4. Plasarea unei comenzi este condiționată de acceptarea Termenilor și condițiilor și a Politicii de confidențialitate prin bifarea căsuței corespunzătoare din formular. Acceptarea abonării la serviciul de newsletter este voluntară.
  5. Comenzile pot fi plasate în magazinul online 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.
  6. Fiecare comandă plasată de cumpărător este confirmată printr-un e-mail de informare cu privire la acceptarea acesteia. Încheierea contractului de vânzare are loc în momentul în care Cumpărătorul primește prin e-mail informația privind acceptarea comenzii.
  7. În cazul în care datele furnizate în formular sunt incomplete și nu este posibilă finalizarea comenzii, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul pentru a completa datele.
  8. De la data creditării contului Vânzătorului pentru plata comenzii, Vânzătorul începe procesarea comenzii și are la dispoziție de la 1 la 3 zile lucrătoare pentru finalizarea acesteia. Procesarea comenzii constă în: primirea comenzii, completarea comenzii, ambalarea comenzii și emiterea acesteia pentru livrare. Dacă termenul limită pentru ultima zi cade într-o zi nelucrătoare, atunci termenul limită se încheie în următoarea zi lucrătoare. După acest termen, vânzătorul expediază bunurile în conformitate cu normele stabilite în §6 din Termeni și condiții.
  9. În cazul produselor marcate cu disponibilitatea"la comandă", termenul de livrare este specificat pe pagina produsului.
  10. Dacă există circumstanțe extraordinare care fac imposibilă îndeplinirea comenzii în termenul indicat la pct. 8, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul. Într-un astfel de caz, Cumpărătorul este îndreptățit să:
    1. să solicite îndeplinirea contractului de vânzare luând în considerare întârzierea, sau
    2. să rezilieze contractul și să recupereze banii plătiți. În acest caz, banii vor fi returnați Cumpărătorului imediat, dar nu mai târziu de 7 zile de la data la care plata este creditată în contul Vânzătorului.
  1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a:
  1. să retragă anumite Produse de la vânzare,
  2. să modifice prețurile și cantitățile Produselor din Magazinul online (o modificare de preț nu afectează achizițiile efectuate înainte de modificarea de preț),
  3. să introducă produse noi în magazinul online,
  4. să desfășoare acțiuni promoționale pentru anumite produse.

§5a Carduri cadou

  1. Ca parte a acestui magazin online, Cumpărătorul are, de asemenea, posibilitatea de a achiziționa un card cadou.
  2. Pentru a achiziționa un card cadou, este necesar să se selecteze valoarea cardului cadou care urmează să fie încărcat, cea mai mică valoare care urmează să fie selectată fiind de 50,00 PLN, iar cea mai mare valoare fiind de 1 000,00 PLN, să se furnizeze adresa de e-mail la care urmează să fie trimis cardul cadou și numele persoanei care urmează să primească cardul.
  3. Plata pentru cardul cadou are loc în conformitate cu normele descrise în §7 din prezentele norme.
  4. Cardul cadou nu este un instrument de plată electronică sau un card de plată electronică în sensul legislației aplicabile.
  5. După ce Cardul cadou a fost plătit și fondurile au fost creditate în contul Vânzătorului, Cumpărătorul va primi Cardul cadou în format electronic, în format PDF, la adresa de e-mail furnizată în formular. Cardul cadou va menționa un cod unic și unic care va fi utilizat de titularul Cardului cadou pentru cumpărături în Magazinul online. Comerciantul nu trimite Cardul cadou în format de hârtie.
  6. Funcționalitatea cardului cadou constă în faptul că cardul este trimis electronic și conține un cod de acces unic pe care cumpărătorul îl poate introduce atunci când face cumpărături.
  7. Interoperabilitatea cardului cadou constă în faptul că cardul poate fi utilizat numai în magazinul online operat de comerciant.
  8. Interoperabilitatea cardului cadou constă în faptul că cardul poate fi utilizat pe o varietate de dispozitive capabile să deschidă fișiere PDF.
  9. Cardul cadou este valabil pentru o perioadă de 12 luni de la data primirii de către Cumpărător. Cardul cadou nu necesită activare suplimentară. După expirarea celor 12 luni, titularul cardului trebuie să contacteze Vânzătorul pentru reactivare. Cumpărătorul care nu a utilizat fondurile acumulate pe Cardul cadou în termenul indicat în prima teză are dreptul de a solicita returnarea acestora, în termen de 2 ani din ziua următoare expirării perioadei de valabilitate de 12 luni a Cardului cadou.
  10. Cardul cadou este la purtător. Orice persoană care deține codul indicat pe cardul cadou îl poate utiliza pentru achiziții în magazinul online.
  11. Titularul cardului este obligat să securizeze în mod corespunzător codul pentru a evita accesul persoanelor neautorizate. Titularul cardului este responsabil pentru securitatea datelor indicate pe cardul cadou, inclusiv a codului, din momentul primirii cardului cadou.
  12. Comerciantul nu este răspunzător pentru utilizarea cardului cadou de către o persoană terță și neautorizată sau pentru pierderea cardului cadou din motive imputabile titularului și după transferul acestuia.
  13. Cardul cadou poate fi utilizat numai pentru produsele disponibile în magazinul online.
  14. Cardul cadou nu poate fi preschimbat în numerar, integral sau parțial, și este fără dobândă. Cardul cadou nu poate fi utilizat pentru a plăti achiziționarea unui alt card cadou.
  15. Cardul cadou nu poate fi reîncărcat cu bani noi și poate fi reîncărcat o singură dată în momentul achiziției.
  16. Titularul cardului cadou poate utiliza cardul cadou numai pentru a plăti prețul bunurilor în cauză și este obligat să plătească valoarea transportului bunurilor din fondurile proprii.
  17. În cazul achizițiilor a căror valoare totală depășește valoarea cardului cadou, titularul cardului are dreptul de a efectua o plată parțială cu cardul cadou și o plată parțială într-o altă formă, astfel cum se specifică în §7 din prezentele condiții.
  18. În cazul achizițiilor a căror valoare totală nu epuizează suma de pe cardul cadou, atunci suma rămasă rămâne în soldul cardului cadou al titularului și poate fi utilizată pentru alte achiziții în perioada de valabilitate a cardului.
  19. Comerciantul oferă posibilitatea de a efectua plăți în magazinul online utilizând mai multe carduri cadou.
  20. Cumpărătorului nu i se permite să utilizeze Cardul cadou ca parte a unei achiziții pentru care sunt utilizate produse de credit sau în rate pentru plată sau pentru care a ales opțiunea de plată ramburs.
  21. Vânzătorul are dreptul de a refuza să răscumpere Cardul cadou în caz de:
    1. utilizării anterioare a cardului cadou și epuizării soldului,
    2. expirarea valabilității acestuia, sub rezerva secțiunii 5,
    3. există o suspiciune justificată că Cardul cadou a fost utilizat de o persoană sau entitate autorizată, cu condiția ca, într-o astfel de situație, Vânzătorul să contacteze Cumpărătorul pentru a verifica dacă achiziția a fost făcută de o persoană autorizată.
  1. Pentru a verifica soldul actual al cardului cadou, titularul cardului cadou trebuie să contacteze Vânzătorul prin e-mail sau telefon. Nu este posibil ca Cumpărătorul să verifice el însuși soldul Cardului cadou.
  2. În cazul anulării contractului pentru bunuri care au fost plătite cu fonduri acumulate pe cardul cadou sau în cazul unei cereri acceptate pentru astfel de bunuri pentru care a fost efectuată o rambursare, vânzătorul rambursează cumpărătorului aceste fonduri pe cardul cadou.
  3. Deoarece Cardul cadou este furnizat Cumpărătorului sub formă de conținut digital, Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, al cărui obiect este Cardul cadou, în conformitate cu principiile stabilite în §9 din prezentele Condiții generale, numai dacă nu a fost de acord cu livrarea Cardului cadou către acesta înainte de expirarea a 14 zile de la data achiziției.
  4. În cazul în care Cumpărătorul a achiziționat Cardul cadou și a fost de acord să i se furnizeze Cardul cadou înainte de expirarea celor 14 zile de retragere din contract, Cumpărătorul își pierde dreptul de retragere din contract de îndată ce Cardul cadou este livrat la adresa de e-mail a Cumpărătorului.
  5. Dreptul de a se retrage din contract, al cărui obiect este Cardul cadou, în termenii și condițiile specificate în §9 din Termeni și condiții, revine exclusiv Cumpărătorului, iar acest drept nu poate fi exercitat de titularul cardului care nu este și Cumpărătorul.
  6. Orice acțiuni promoționale și reduceri de preț oferite de Vânzător în Magazinul online nu se aplică Cardurilor cadou.
  7. Reclamațiile privind cardurile cadou pot fi depuse direct la vânzător în conformitate cu termenii și condițiile specificate în §8.

§5b Program de fidelitate

  1. Ca parte a Magazinului online, Furnizorul de servicii oferă Utilizatorilor posibilitatea de a participa la Clubul de fidelitate "Medhoodie Club", al cărui scop este de a permite Utilizatorilor să colecteze puncte, ca parte a achizițiilor lor în Magazinul online, care pot fi schimbate de aceștia pentru reduceri ca parte a achizițiilor lor.
  2. Programul Loyalty Club este valabil de la 3.12.2023 până la noi ordine. Utilizatorii care fac parte din Clubul de fidelitate vor fi informați cu privire la încetarea planificată a programului cu cel puțin 30 de zile înainte, prin intermediul unor informații trimise prin e-mail la adresa de e-mail furnizată de utilizatori.
  3. Participarea la Loyalty Club este gratuită și complet voluntară. Orice utilizator care își creează un cont în magazinul online devine automat membru al Clubului de fidelitate și colectează puncte în cadrul achizițiilor sale. Un utilizator care a creat un Cont în Magazinul online și nu dorește să devină membru al Clubului de fidelitate poate contacta în orice moment Furnizorul de servicii în acest scop și poate renunța la participarea la Clubul de fidelitate fără a oferi niciun motiv.
  4. Punctele se acordă în funcție de valoarea achiziției efectuate, conform următoarelor reguli:
      1. pentru fiecare 1 (în cuvinte: unu) zloți brut integral cheltuit pentru achiziționarea de Bunuri care fac obiectul programului în magazinul online, Utilizatorul primește 1 (în cuvinte: unu) punct,
      2. pentru calcularea punctului se ia în considerare numai prețul bunurilor, cu excepția costurilor suplimentare, cum ar fi, în special, costurile de livrare,
      3. în cazul unui preț promoțional pentru bunurile date, numărul de puncte se calculează pornind de la prețul care ia în considerare promoția.
  1. Punctele acumulate de Utilizator pot fi schimbate de către acesta cu coduri de reducere, în conformitate cu următoarele reguli:
      1. fiecare 300 (în cuvinte: trei sute) de puncte colectate pot fi schimbate pentru un cod de reducere în valoare de 10 (în cuvinte: zece) PLN,
      2. numărul minim de puncte care pot fi schimbate pentru un cod de reducere este de 300 (în cuvinte: trei sute) de puncte,
      3. punctele nu pot fi schimbate pentru un cod de reducere de către un utilizator care va plăti o comandă cu un card cadou,
      4. Utilizatorul care dorește să utilizeze codul de reducere pentru punctele schimbate are dreptul la o reducere maximă de 50% din valoarea prețului bunurilor,
      5. în cazul în care Utilizatorul utilizează o reducere în schimbul punctelor colectate, suma punctelor necesare pentru a obține reducerea va fi dedusă din Contul său până la valoarea reducerii, însă nu mai mult decât pentru a obține o reducere de 50% din valoarea prețului.
  1. În cazul retragerii din contract, în conformitate cu principiile specificate în §9 din Termeni și condiții, al cărui obiect au fost Bunurile, pentru achiziționarea cărora Utilizatorul a primit un anumit număr de puncte, aceste puncte vor fi deduse din Contul Utilizatorului în momentul retragerii efective.
  2. În cazul unei achiziții de bunuri cu utilizarea unui cod de reducere obținut în schimbul punctelor menționate și al unei retrageri ulterioare din contract, în conformitate cu principiile specificate în §9 din Regulament, al cărui obiect au fost bunurile, furnizorul de servicii va returna utilizatorului prețul plătit de utilizator, inclusiv reducerea, iar voucherul de reducere nu va fi returnat, sub nicio formă.
  1. Exemplu: Dacă achiziționați un produs în valoare de 199 PLN folosind un voucher de reducere în valoare de 30 PLN, veți plăti 169 PLN. Atunci când returnați produsul, veți primi o rambursare de 169 PLN. După returnare, nu veți primi un voucher de reducere nou, de înlocuire.
  1. Participantul poate verifica numărul de puncte pe care le are conectându-se la contul său din magazinul online, la fila "Club Medhoodie", făcând clic pe butonul "Schimb de puncte pentru un voucher de reducere". Punctele de fidelitate vor fi vizibile și în momentul plasării unei comenzi, făcând clic pe butonul "Schimb de puncte pentru un voucher de reducere".
  2. Pentru ca un utilizator să poată primi puncte pentru banii cheltuiți în timpul achizițiilor, acesta trebuie să fie conectat la contul său în momentul achiziției. Utilizatorii care nu sunt conectați la acest Cont în momentul achiziției nu vor primi puncte pentru banii cheltuiți.
  3. Cardurile cadou sunt excluse din programul Loyalty Club, ceea ce înseamnă că punctele nu sunt creditate pentru achiziționarea acestora.
  4. Punctele nu au o dată de expirare și pot fi schimbate pentru coduri de reducere de la data începerii programului Loyalty Club până la data încheierii acestuia, sub rezerva alineatului (2).
  5. În cazul în care contul este șters de către utilizator, punctele atribuite acestuia expiră la data ștergerii.
  6. Punctele colectate de utilizatori nu pot fi schimbate cu numerar, fonduri transferate electronic, carduri cadou sau alte forme de compensare.
  7. Punctele colectate de utilizator nu sunt transferabile către terțe părți.
  8. În cazul unei suspiciuni justificate că aceeași persoană are mai multe Conturi înregistrate în Clubul de fidelitate, furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a consolida toate Conturile, precum și punctele colectate în cadrul acestora, într-un singur Cont, după notificarea prealabilă a utilizatorului.
  9. În cazul unui Cont care nu este utilizat mai mult de 3 ani de la data creării Contului, prin aceasta înțelegându-se absența oricărei interacțiuni din partea Utilizatorului, Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a dezactiva un astfel de Cont, informând Utilizatorul cu privire la intenția sa de a dezactiva Contul cu un preaviz de minim 14 zile, timp în care Utilizatorul are dreptul de a se opune ștergerii Contului. Dacă utilizatorul nu reacționează la e-mailul primit, contul poate fi dezactivat, ceea ce echivalează și cu dezactivarea punctelor acumulate în acesta.
  10. Furnizorul de servicii își rezervă, de asemenea, dreptul de a suspenda sau dezactiva contul, după ce a notificat utilizatorul cu suficient timp înainte cu privire la o astfel de intenție, fără ca utilizatorul să aibă dreptul de a revendica acest cont în cazuri de:
    1. fraudă sau tentativă de fraudă din partea utilizatorului în magazinul online,
    2. acțiuni întreprinse de utilizator care ar putea interfera cu programul Loyalty Club,
    3. o suspiciune rezonabilă de încălcare de către Utilizator a dispozițiilor prezentelor Termeni și Condiții, în special în măsura în care aceasta a condus la acordarea nejustificată de puncte Loyalty Club sau la omisiunea de a le deduce atunci când o astfel de deducere ar fi putut fi făcută în conformitate cu dispozițiile prezentelor Termeni și Condiții,
    4. încălcarea persistentă de către utilizator a normelor din prezenții termeni și condiții, precum și a legilor general aplicabile care afectează funcționarea magazinului online.
  1. Utilizatorul este obligat să securizeze în mod adecvat accesul la contul său pentru a evita accesul la acesta al persoanelor neautorizate. În cazul în care există suspiciunea că o persoană neautorizată a obținut acces la contul utilizatorului, utilizatorul este obligat să informeze imediat furnizorul de servicii, care va lua măsuri pentru securizarea acestuia.
  2. Reclamațiile cu privire la contul de fidelitate pot fi înaintate direct furnizorului de servicii în conformitate cu dispozițiile § 8.

§ 6 Livrări

  1. Vânzătorul va livra produsele în Republica Polonă și în străinătate.
  2. Costurile de expediere vor fi acoperite de Cumpărător, cu excepția cazului în care valoarea totală a comenzii (excluzând costurile de livrare) este mai mare de 500,00 PLN, caz în care costurile de livrare vor fi acoperite de Vânzător.
  3. Metodele de livrare oferite de Vânzător sunt specificate în fila "Livrări", situată în Magazinul online.
  4. Produsul comandat de Cumpărător va fi livrat la adresa indicată de Cumpărător la plasarea comenzii sau la punctul de colectare indicat de Cumpărător.
  5. În cazul în care Produsele nu sunt ridicate de Cumpărător, Vânzătorul va solicita Cumpărătorului să ridice Produsele și să ramburseze costurile de expediere înapoi și de re-livrare. Dacă termenul stabilit de Vânzător expiră fără efect, Vânzătorul se va retrage din contract și va returna Cumpărătorului suma care constituie echivalentul prețului Produselor comandate minus costurile de expediere (indiferent dacă valoarea comenzii a fost mai mare de 500,00 PLN) și costurile de expediere înapoi a Produselor necolectate la Vânzător.
  6. În cazul în care Cumpărătorul nu colectează Produsele, acesta este obligat să acopere costurile suplimentare suportate de Vânzător, și anume costurile de expediere înapoi la Vânzător și costurile de re-livrare.
  7. Vânzătorul va atașa la coletul livrat dovada de achiziție care acoperă Produsele livrate sau va trimite dovada de achiziție la adresa de e-mail a Cumpărătorului, în funcție de preferința Cumpărătorului.
  8. Cumpărătorul care dorește să primească o factură cu TVA trebuie să declare acest lucru în momentul plasării comenzii prin bifarea căsuței corespunzătoare din formularul de comandă.

§7 Condiții și modalități de plată

  1. Prețurile indicate pe site sunt exprimate în zloți polonezi și includ TVA.
  2. Prețurile afișate pe site-ul web nu includ costurile de expediere.
  3. Prețul indicat lângă produs este obligatoriu în momentul plasării comenzii de către cumpărător.
  4. Vânzătorul oferă următoarele metode de plată:
  1. plata prin PayU,
  2. BLIK,
  3. plata prin PayPal,
  4. plata prin transfer bancar tradițional în contul bancar al Vânzătorului, cu numărul de comandă în titlu.
  1. Cumpărătorul este obligat să efectueze plata la momentul plasării comenzii, iar în cazul plății prin transfer tradițional sau în cazul nereușitei plății, în termen de maximum 24 de ore de la plasarea comenzii. În cazul în care acest termen este depășit, Vânzătorul solicită Cumpărătorului să efectueze plata comenzii în termenul specificat, iar dacă termenul expiră fără efect, Vânzătorul se retrage din contract și anulează comanda plasată.

§8 Reclamații

  1. Vânzătorul este răspunzător pentru conformitatea produsului cu contractul în raport cu consumatorii și KPPUK pe baza Legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.
  2. Răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției față de Cumpărătorul care nu este un Consumator și KPPUK este exclusă.
  3. Vânzătorul este răspunzător pentru lipsa de conformitate a Produsului cu contractul existent la momentul livrării și dezvăluită în termen de doi ani de la acel moment. Orice neconformitate a Produsului cu contractul care devine evidentă înainte de expirarea termenului de doi ani de la momentul livrării Produsului este prezumată a fi existat la momentul livrării, cu excepția cazului în care se dovedește contrariul sau prezumția nu poate fi reconciliată cu natura Produsului sau cu natura neconformității Produsului cu contractul.
  4. În cazul în care Produsul nu este în conformitate cu contractul, consumatorul sau KPPUK poate solicita repararea sau înlocuirea acestuia.
  5. Vânzătorul poate efectua o înlocuire atunci când consumatorul sau KPPUK solicită o reparație sau poate efectua o reparație atunci când consumatorul sau KPPUK solicită o înlocuire, dacă aducerea produsului în conformitate cu contractul în modul ales de consumator sau KPPUK este imposibilă sau ar necesita costuri excesive pentru vânzător. În cazul în care repararea și înlocuirea sunt imposibile sau ar necesita costuri excesive pentru vânzător, vânzătorul poate refuza să aducă produsul în conformitate cu contractul.
  6. Vânzătorul va repara sau înlocui bunurile într-un termen rezonabil din momentul în care este informat de către Consumator sau KPPUK cu privire la lipsa de conformitate cu contractul și fără inconveniente nerezonabile pentru Consumator sau KPPUK, luând în considerare natura bunurilor și scopul pentru care Consumatorul sau KPPUK le-au achiziționat.
  7. Costurile de reparare sau înlocuire, inclusiv, în special, costurile de expediere, transport, manoperă și materiale, vor fi suportate de vânzător.
  8. Consumatorul sau KPPUK nu vor fi obligați să plătească pentru utilizarea normală a produsului care este înlocuit ulterior.
  9. În cazul în care Produsul nu este în conformitate cu contractul, Consumatorul sau KPPUK poate face o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contract atunci când:
    1. Vânzătorul a refuzat să aducă Produsul în conformitate cu contractul prin reparare sau înlocuire,
    2. Vânzătorul nu a adus Produsul în conformitate cu contractul prin reparare sau înlocuire,
    3. lipsa de conformitate a Produsului continuă chiar dacă Vânzătorul a încercat să aducă Produsul în conformitate cu contractul prin reparare sau înlocuire;
    4. lipsa de conformitate a produsului este atât de semnificativă încât justifică o reducere a prețului sau retragerea din contract fără reparare sau înlocuire,
    5. din declarația vânzătorului sau din circumstanțe reiese clar că acesta nu va aduce produsul în conformitate cu contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru consumator sau KPPUK.
  1. Prețul redus trebuie să rămână în aceeași proporție față de prețul contractului în care rămâne valoarea Produsului neconform față de valoarea Produsului conform.
  2. Vânzătorul rambursează Consumatorului sau KPPUK sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de a reduce prețul imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației Consumatorului sau KPPUK de reducere a prețului.
  3. Consumatorul sau KPPUK nu se pot retrage din contract dacă lipsa de conformitate a produsului cu contractul este nesemnificativă.
  4. În cazul în care lipsa de conformitate cu contractul se referă numai la anumite produse livrate în temeiul contractului, consumatorul sau KPPUK se poate retrage din contract numai în ceea ce privește produsele respective și, de asemenea, în ceea ce privește alte produse achiziționate de consumator sau KPPUK împreună cu produsele neconforme, dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil ca consumatorul sau KPPUK să fie de acord să păstreze numai produsele neconforme.
  5. În cazul retragerii din contract, consumatorul sau KPPUK returnează imediat produsul vânzătorului, pe cheltuiala acestuia.
  6. Vânzătorul rambursează prețul către consumator sau KPPUK imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea produsului sau a dovezii de returnare.
  7. Vânzătorul rambursează prețul folosind aceeași metodă de plată utilizată de Consumator sau de KPPUK, cu excepția cazului în care Consumatorul sau KPPUK au convenit în mod expres asupra unei metode diferite de rambursare care nu implică costuri pentru Consumator sau KPPUK.
  8. Reclamația privind produsul poate fi depusă pe formularul de reclamație anexat ca apendicele 2 la prezentul regulament sau pe un alt model.
  9. Produsul care face obiectul reclamației trebuie securizat în mod corespunzător, ambalat împreună cu formularul de reclamație și dovada achiziției (de exemplu, chitanță, factură, print care confirmă comanda, print din contul bancar) și trimis înapoi la adresa:

Medhoodie sp. z o.o., 3 Nakielska Street, 01-106 Varșovia.

Vânzătorul este obligat să examineze reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia. În cazul expirării ineficiente a acestei perioade, cererea Consumatorului este considerată justificată.

Pentru a accelera procedura de reclamație, se recomandă livrarea formularului de reclamație (sau a oricărei alte declarații cu reclamația) către Vânzător împreună cu Produsul care nu este în conformitate cu contractul și cu dovada de cumpărare.

Vânzătorul va suporta costurile de livrare a produsului care face obiectul reclamației și costurile de reparare sau înlocuire a produsului.

§9 Dreptul de retragere

  1. Consumatorul și KPPUK care au încheiat un contract la distanță se pot retrage din acesta în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv și fără a suporta costuri suplimentare, cu excepția costurilor de transport al produsului returnat către vânzător.
  2. Termenul menționat la alineatul (1) se calculează de la data la care Consumatorul sau KPPUK, un terț indicat de Consumator sau KPPUK sau o persoană căreia pachetul i-a fost efectiv livrat la adresa Consumatorului sau KPPUK intră în posesia produsului. Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru a respecta acest termen.
  3. Pentru a se retrage din contract, consumatorul sau KPPUK poate formula declarația pe cont propriu sau poate utiliza modelul de declarație de retragere, care este atașat ca anexa 1 la termeni și condiții.
  4. Vânzătorul utilizează anexa cu conținutul modelului de formular de retragere menționat la articolul 12 alineatul (1) punctul. 9 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.
  5. Declarația de retragere din contract împreună cu Produsul returnat trebuie trimise la adresa: Medhoodie sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Varșovia.
  6. Consumatorul va fi răspunzător pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din utilizarea produsului dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea acestuia.
  7. În termen de 14 zile de la data depunerii declarației de retragere din contract, vânzătorul returnează consumatorului sau PSFCU plățile efectuate de consumator.
  8. În cazul în care consumatorul a ales o altă metodă de livrare a produselor decât cea mai ieftină metodă oferită de vânzător, vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare suportate de consumator. În acest caz, vânzătorul rambursează consumatorului sau KPPUK costul celei mai ieftine metode de livrare a produselor.
  9. Consumatorul sau KPPUK care s-a retras din contract este obligat să returneze Produsul în termen de cel mult 14 zile de la data la care s-a produs retragerea. Pentru a respecta termenul este suficient să returnați Produsul înainte de expirarea acestei perioade.
  10. Vânzătorul rambursează plata folosind aceeași metodă de plată utilizată de Consumator sau KPPUK, cu excepția cazului în care Consumatorul sau KPPUK sunt de acord cu o altă metodă de rambursare, metodă care nu implică niciun cost pentru Consumator sau KPPUK.
  11. Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la consumator sau de la KPPUK până când primește produsul înapoi sau până când consumatorul furnizează dovada returnării acestuia, oricare dintre aceste evenimente are loc primul, cu excepția cazului în care vânzătorul s-a oferit să ridice produsul chiar de la consumator sau de la KPPUK.
  12. Vânzătorul nu acceptă retururi trimise în COD.

§ 10 Protecția datelor cu caracter personal

  1. Datele personale ale utilizatorilor vor fi prelucrate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
  2. Informații detaliate privind (printre altele) operatorul de date cu caracter personal, scopul și baza prelucrării datelor cu caracter personal, transferul datelor cu caracter personal către terți, informații privind necesitatea de a furniza date cu caracter personal, perioada de stocare a datelor cu caracter personal, drepturile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite în Politica de confidențialitate.

§ 11 Răspunderea furnizorului de servicii

  1. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru daunele utilizatorului care rezultă din
    1. utilizarea incorectă sau inconsecventă a Magazinului online de către Utilizator;
    2. defectarea echipamentului de către Utilizator;
    3. acțiunile sau omisiunile utilizatorului.
  1. În cazul în care există o suspiciune cu privire la posibilitatea dezvăluirii parolei către terți, utilizatorul se angajează să schimbe imediat datele de conectare, inclusiv în special parola, sau să contacteze furnizorul de servicii în acest scop.
  2. Utilizatorul va fi considerat pe deplin responsabil pentru încălcarea legii și cauzarea de daune prin acțiunile sale în magazinul online.
  3. Utilizatorul poate depune o plângere la vânzător în legătură cu utilizarea serviciilor furnizate electronic gratuit de către furnizorul de servicii. O reclamație în acest sens poate fi depusă electronic și trimisă la adresa de e-mail: store@medhoodie.pl
  4. În notificarea reclamației, Utilizatorul trebuie să includă o descriere a problemei apărute, care face obiectul reclamației. Furnizorul de servicii va examina cu promptitudine, dar nu mai târziu de 14 zile, reclamația și va răspunde utilizatorului.

§ 12 Dispoziții finale

  1. În chestiunile care nu sunt reglementate de prezenții termeni și condiții, se aplică dispozițiile relevante ale legislației general aplicabile.
  2. Acești termeni și condiții intră în vigoare la data de 02.12.2023.
  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile din motive importante (cum ar fi modificarea reglementărilor general aplicabile, introducerea de noi funcționalități, modificarea sistemelor IT). Vânzătorul va informa utilizatorii cu privire la orice modificare a Termenilor și condițiilor prin postarea pe pagina de pornire a informațiilor privind modificarea Termenilor și condițiilor de către furnizorul de servicii. Utilizatorii care au un cont de utilizator vor fi informați suplimentar de către Furnizorul de servicii prin trimiterea de informații cu privire la modificarea Termenilor și condițiilor la adresa de e-mail indicată de aceștia în formularul de înregistrare.
  4. Modificările la Termeni și condiții intră în vigoare în termen de 14 zile de la publicarea lor în Magazinul online.
  5. Versiunile arhivate ale Regulilor și regulamentelor sunt publicate în Magazinul online la fila "Reguli și regulamente".
  6. Comenzile plasate și neexecutate înainte de data intrării în vigoare a noilor norme și regulamente sunt supuse dispozițiilor normelor și regulamentelor în vigoare la momentul plasării comenzii. Cu toate acestea, consumatorul poate considera Termenii și condițiile în vigoare anterior mai puțin favorabile decât cele actuale și poate informa Vânzătorul cu privire la alegerea Termenilor și condițiilor actuale ca fiind obligatorii.
  7. În cazul contractelor încheiate înainte de modificarea Termenilor și condițiilor, se aplică Termenii și condițiile în versiunea în vigoare la data încheierii contractului.
  8. Consumatorul are dreptul de a utiliza următoarele modalități extrajudiciare de investigare a cererilor și de soluționare a reclamațiilor:
    1. posibilitatea de a solicita o procedură extrajudiciară de soluționare a litigiilor de consum în temeiul Legii din 23 septembrie 2016 privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum,
    2. solicitarea judecării cauzei de către Curtea Permanentă de Arbitraj pentru Consumatori care funcționează în cadrul Inspectoratului Provincial de Inspecție Comercială competent
    3. solicitarea de asistență din partea Ombudsmanului municipal pentru consumatori în vederea protejării intereselor și drepturilor consumatorilor. De asemenea, organizațiile sociale, cum ar fi Asociația Consumatorilor Polonezi, oferă asistență gratuită consumatorilor în vederea protejării drepturilor și intereselor acestora.
  1. Legislația aplicabilă pentru soluționarea oricăror litigii care decurg din prezenții termeni și condiții este legislația poloneză.
  2. Utilizatorii care sunt consumatori au posibilitatea de a utiliza o procedură extrajudiciară de soluționare a reclamațiilor și de urmărire a creanțelor în fața Curții Permanente de Arbitraj pentru Consumatori din cadrul Inspectoratului Provincial de Inspecție Comercială relevant. Informații privind modul de accesare a modalității și procedurilor de soluționare a litigiilor menționate mai sus pot fi găsite la următoarea adresă: www.uokik.gov.pl, în fila "Soluționarea litigiilor în materie de consum". Utilizatorii care sunt consumatori au, de asemenea, posibilitatea de a utiliza platforma online ODR a UE, disponibilă la următoarea adresă web: ec.europa.eu/consumers/odr.

INFORMAȚII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Medhoodie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, cu sediul social la 3 Nakielska St,
    01-106 Varșovia, KRS: 0000887658, NIP: 5272951947.

Ne puteți contacta cu privire la datele dvs. personale la adresa de e-mail: store@medhoodie.pl, număr de contact: 797 048 702.

  1. Datele dvs. sunt prelucrate în scopul livrării cardului cadou pe care o altă persoană l-a cumpărat pentru dvs. în magazinul nostru online www.medhoodie.pl, în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (c) RODO, și anume îndeplinirea unei obligații legale sub forma îndeplinirii unei obligații față de Cumpărător, și al articolului 6 alineatul (1) litera (f) RODO, și anume interesul legitim al Administratorului în îndeplinirea achiziției.
  2. Prelucrăm doar adresa dvs. de e-mail și prenumele.
  3. Datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate numai către compania care furnizează asistență tehnică și IT, inclusiv găzduirea site-ului web, stocarea serverelor (Cloudways Ltd.) și pot fi, de asemenea, transferate către entități autorizate prin lege, dacă este necesar.
  4. Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate pentru o perioadă de 6 ani de la data primirii acestui e-mail, pentru a vă permite dvs. sau persoanei care a achiziționat cardul cadou pentru dvs. să facă uz de orice pretenții care decurg din contractul încheiat între ei.
  5. Aveți dreptul de a:
  1. să accesați datele dvs,
  2. să vă rectificați datele,
  3. ștergerea datelor dumneavoastră (cu condiția să fie îndeplinite condițiile prealabile relevante),
  4. să restricționați prelucrarea (cu condiția ca motivele relevante să fie îndeplinite),
  5. să vă opuneți prelucrării,
  6. portabilitatea datelor.
  1. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere - președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal, dacă considerați că datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în mod ilegal.
  2. Datele dumneavoastră provin de la Cumpărătorul care a efectuat o achiziție în magazinul nostru online și a indicat adresa dumneavoastră de e-mail în scopul livrării Cardului cadou.
  3. Pentru mai multe informații privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către Administrator, vă rugăm să vizitați www.medhoodie.pl.

Încărcare...