CUM FUNCȚIONEAZĂ

Returnările de produse vor fi acceptate în termen de 30 de zile de la data livrării către cumpărător. Produsele returnate trebuie să fie în stare nouă, nedeteriorată, cu etichetele atașate. Ne rezervăm dreptul de a respinge produsele uzate sau deteriorate. 

1. împachetați produsele și completați formularul

Returnările de produse vor fi acceptate în termen de 30 de zile de la data livrării către cumpărător. Produsele returnate trebuie să fie în stare nouă, nedeteriorată, cu etichetele atașate. Ne rezervăm dreptul de a refuza produsele folosite sau deteriorate.

2. trimiteți coletul

Trimiteți coletul la adresa sediului central:

Paxy – Medhoodie Ogorului 3G (depozit FAN Courier) 410554 Oradea.

Costurile pentru expedierea returului sunt suportate de către cumpărător. Nu acceptăm colete trimise prin ramburs sau la un punct de colectare (mașină de colete, DPD Pick Up, etc.). Vă sfătuim să nu expediați prin intermediul serviciului poștal polonez - expedierea prin intermediul serviciului poștal polonez se face pe propriul risc.

3. auf die Erstattung warten

Rambursarea se va face în termen de 14 zile de la acceptarea bunurilor de către MEDHOODIE.

Rambursarea se va face prin transfer bancar la numărul de cont bancar din care a fost plătită comanda prin intermediul serviciului Przelewy 24 sau la un alt număr de cont indicat pe formular (necesar în cazul în care s-a ales inițial plata prin ramburs).

PUBLICITATE

1. Doriți să depuneți o plângere?

Vă rugăm să raportați toate plângerile prin e-mail. Scrieți-ne la adresa: magazin@medhoodie.ro

Descrieți defectul produsului în e-mailul dvs., precizați data la care a fost descoperit defectul și atașați o fotografie.

2. așteptați un răspuns

Reclamațiile vor fi prelucrate în termen de 14 zile lucrătoare.

Încărcare...